reklama

Nechcem čítať Sme

a preto som si ho predplatil na celý rok. Zdá sa vám to čudné? Aj mne. Skutočnosť je však presne taká ako to hlása nadpis.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 V priebehu vianočných sviatkov som postrehol v novinách Sme marketingovú akciu na celoročné predplatné s diaľničnou známkou. Keďže akcia mi vyhovovala rozhodol som sa ju využiť. Som dlhoročným predplatiteľom. Predplatné platím bankovým prevodom so splatnosťou k siedmemu dňu v mesiaci a noviny mi následne doručuje pošta od 15 dňa v mesiaci. V termíne splatnosti som zaplatil 150€, čo bola čiastka uvedená v novinách. Aby bol môj skutok správne pochopený, pre istotu som zatelefonoval do redakcie Sme na oddelenie predplatného. Pri tomto telefonáte som pochopil, že som predbehol dobu a pochopenie môjho počinu bolo nad sily uvedenej pracovníčky. Tá mi oznámila, že na obdobie od 15.1. do 14.2. noviny nebudem odoberať. Snažil som sa jej vysvetliť aby v systéme zaznamenala marketingovú akciu na obdobie 15.1.2010 - 14.1.2011. Teraz to však bolo nad moje sily. Nakoniec som dosiahol aspoň to, že to bude komunikovať so svojou vedúcou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Výsledok je ten, že teraz nečítam, ale píšem. Je to trocha ťažšie ako moje obľúbené čítanie, ale má to aj svoje výhody. Pri tomto písaní hľadám vhodné slova a ich synonyma. Iste ich využijem aj v krížovkách, ktoré budem riešiť, keď budem opäť dlhoročným predplatiteľom denníka Sme. Príslovie "Každé zlo je na niečo dobré" platí aj v mojom prípade.

Ján Baloga

Ján Baloga

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý hľadá v ľuďoch dobro. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu