reklama

Transformácia polície

Postupne sa nám to tu všetko transformuje. Povedal by som naspäť. Chcem popísať transformáciu našej polície na bývalých chlapcov z VB(čítaj piatej be). Už to nie sú policajti, ktorí nám majú byť nápomocní v rôznych situáciách. Už je to len znova o represii.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Som pravidelne na cestách a je ich vidieť stále viac a viac a ak počúvate autorádio, máte strach vyjsť na cesty. Dobre som to napísal? Veď s nimi by to malo byť na cestách bezpečnejšie, teda nemáme sa čoho báť. Vidíme ich na rôznych miestach. Možných aj nemožných. Stále viac však na tých nemožných. Podľa vedenia polície, získavajú si našu dôveru. Dôveru si získavajú milým pohovorom s nami a hlavne vtedy, keď s úsmevom na tvári si pýtajú 69€(tá 69 je príznačná). Že vás zastavili na úseku kde by ste ich nikdy nečakali? Nevadí. Tam kde by mali byť nie sú a tam kde je to najmenej potrebné tam sa im to zase vyplatí. Zapĺňajú vraj dieru v štátnom rozpočte. Chlapci, to čo prehajdákal Jano aj s naším najmúdrejším, nemáte šancu vybrať na pokutách aj keby ste pokutovali v Nemecku. Ja viem, vy ste si to nevymysleli, počúvať sa musí. Správajte sa však podľa toho. Čo však s tým? Ako sa máme brániť my bežní smrteľníci? Dám vám dobrú radu. Ja som si kúpil autorádio Pioneer. Je to super autorádio s navigáciou monitorom, DVD prehrávačom a súpravou na telefonovanie. Toto autorádio zachytáva vysielané vlny z radarov od chlapcov z VB. Keďže je to aj s navigáciou, navigácia vie akou rýchlosťou mám jazdiť v danom úseku. Zachytené vlny potom opäť vyšle s určitým oneskorením. Radar to vyhodnotí ako nižšiu rýchlosť. Vždy je to do povolenej maximálnej rýchlosti v danom úseku. Super vec. Ten Pioneer je jednička. Najlepšie na tom je to, že si pomôžeme. Najdôležitejšie však je , že nás naši chlapci nebudú musieť pokutovať a opäť im bude stúpať dôvera.

Ján Baloga

Ján Baloga

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý hľadá v ľuďoch dobro. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu