reklama

Šrotovné

Šrotovné je strašné slovo. Je veľmi populárne, ale ja ho nemám veľmi rád. Rozmýšľal som nad tým, prečo ho nemám rád? Dospel som k záveru, že je to záležitosťou uhla pohľadu. Ak šrotujete, to slovo sa vám páči. Ak nešrotujete, je vám to jedno, alebo vám pripadá až strašné. Rozhodol som sa, že musím s tým mojim pohľadom niečo urobiť. U nás v šarištine má slovo "šrot" aj význam kvalitného krmiva pre dobytok. Ako to využiť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som obchodníkom(obchodným zástupcom) a z tohto dôvodu som denne medzi mojimi zákazníkmi. Okrem autosalónov navštevujem aj obchody s elektronikou. Po obrovskom úspechu v automobilovom biznise(nie aby som im závidel) by som takýto úspech doprial aj iným odvetviam. Začal som zisťovať záujem o založenie aliancie "Šrotovné na plazmy". Na moje veľké prekvapenie, všade som sa stretol s pozitívnym ohlasom. To ma povzbudlo. Silou našej novej aliancie idem lobovať na Úrad vlády za šrotovné na plazmové televízory. Keďže predávam najlepšie plazmové televízory na svete, televízory značky Pioneer, samozrejme, že budem lobovať za túto značku. Ako som už napísal, sú to najlepšie plazmové televízory na svete. Ak sa mi to podarí, vôbec sa nebudem musieť za moju aktivitu hanbiť. Pochvália ma aj moji zákazníci a ich pochvália aj ich zákazníci. Všeobecná spokojnosť. Vymyslel som to tak dobre, že slovo "šrotovné" sa mi začína aj páčiť. Ako som napísal vyššie, záleží to od uhla pohľadu. Môj uhol pohľadu sa zmenil. Do budúcnosti plánujem založiť ďalšie záujmové aliancie. Bude to šrovné na domáce kina, šrotovné na DVD rekordéry, šrotovné na LCD televízory a dokonca aj šrotovné na Blu Ray prehrávače. Myslím si, že opäť je potrebné ponuknúť to najlepšie. Značky Pioneer, Loewe a Bose medzi nich patria.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sa mi to podarí, slovo šrotovné mi už bude znieť inak. Ja verím, že aj vám sa zapáči.

Ján Baloga

Ján Baloga

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý hľadá v ľuďoch dobro. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu